Komunikat informacyjny nr 8 Szkoły Języków Obcych Perfekt z dnia 29.03.2020 (niedziela)

 

1) Od dnia 30.03.2020 zajęcia będą się odbywały od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-20.30 oraz w soboty w godz. 9.00-16.00.

2) W soboty będą organizowane zajęcia dla grup KIDS CLUB, czyli Uczniów w wieku 4-7 lat, aby rodzice mogli pomóc dzieciom. Prosimy rodziców o asystowanie dzieci w czasie zajęć i nie pozostawianie ich samych. Niech to będzie czas poświęcony maluchom, aby mogły w pełni cieszyć się zajęciami i obecnością rodziców, opiekunów, rodzeństwa. BĄDŹMY RAZEM!

3) W soboty zorganizujemy również zajęcia dodatkowe, aby odrobić wszystkie odwołane dotychczas zajęcia. O dodatkowych terminach w soboty będziemy informować Uczniów w czasie zajęć oraz na „CZACIE”. Nieobecnych ON-LINE poinformujemy telefonicznie.

4) Prosimy o przekazywanie nam wszelkich uwag dotyczących zajęć (na temat np. jakości odbioru, przebiegu zajęć, trudności technicznych, sugestii, itp.), abyśmy mogli zapewnić najwyższą, możliwą z naszej strony jakość zajęć i obsługi. Wysyłajcie uwagi na adres szkola@sjo-perfekt.pl, a nie na adresy poszczególnych nauczycieli Perfektu.

5) Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe uwagi i pomocne sugestie!

6) Sprawdzajcie CZAT, nawet poza czasem zajęć. Podamy tam pracę domową i termin następnego spotkania oraz wszelkie niezbędne uwagi.

7) Nie logujcie się wcześniej niż 5 minut przed każdymi zajęciami. Za każdym razem wyślemy Wam na maila link do zajęć. Sprawdzajcie czy mail od nas nie wylądował w spamie.

8) Dzwońcie do biura dopiero wtedy, gdy po rozpoczęciu zajęć macie jakiekolwiek trudności z dołączeniem do zajęć.

9) BARDZO PROSIMY: Przed zajęciami sprawdźcie czy Wasze urządzenia działają poprawnie, abyśmy nie musieli konfigurować Waszych urządzeń w czasie zajęć, bo tracimy w ten sposób Wasze zajęcia. Jeśli jest jakiś problem techniczny, zadzwońcie dużo wcześniej!
JEŚLI CHCECIE UNIKNĄĆ TRUDNOŚCI, PAMIĘTAJCIE ABY:
- sprawdzić mikrofon i słuchawki,
- opróżnić swoje skrzynki mailowe,
- zwolnić pamięć na Waszych telefonach,
- używać wyłącznie przeglądarki GOOGLE CHROME,
- zainstalować SKYPE i założyć swoje konto na SKYPE,
- wykasować na Waszych urządzeniach pliki „cookies”, tzw. „ciasteczka”,
- na czas zajęć odłączyć od WI-FI innych domowników,
- zapewnić ciszę wokół WAS,
- wylogować się i zalogować ponownie, jeśli w czasie zajęć stracicie obraz, dźwięk lub nie będzie Was słychać,
- wyłączyć w czasie zajęć Wasze kamery,
- nie wyciszać, ani nie wyrzucać z konwersacji innych uczestników,
- wyłączać Wasz mikrofon, gdy nie odpowiadacie na pytania nauczyciela,
- pozostać zalogowanym na czas przerwy.

NOWOŚCI!

10) Ponieważ chcemy zapewnić Wam najwyższą jakość prowadzonych zajęć, przygotowujemy się do wprowadzenia alternatywnej platformy do prowadzenia zajęć ON-LINE. Będzie to platforma ZOOM MEETINGS.

11) Prosimy, aby każdy Uczeń zainstalował na swoim telefonie, tablecie, laptopie i komputerze aplikację ZOOM MEETINGS oraz SKYPE (jeżeli jeszcze tego nie zainstalowano). Instrukcje podamy w kolejnym komunikacie!

12) Zależy nam, aby każdy Uczeń dysponował swoim kontem na SKYPE oraz na ZOOM MEETINGS. Najlepiej byłoby, aby użyć takiej samej nazwy użytkownika, aby nie mylić tych nazw przy logowaniu.

13) UWAGA: Przesyłajcie nam na adres szkola@sjo-perfekt.pl „nazwę użytkownika”, którą używacie na SKYPE oraz na ZOOM MEETINGS. Dzięki temu przygotujemy sprawnie zaplecze techniczne do płynnego łączenia się z WAMI!

14) Jeżeli każdy Uczeń będzie dysponował swoim kontem na SKYPE, wówczas pozbędziemy się konieczności wysyłania linków na maila i będziemy łączyć się z Uczniami bezpośrednio przez konto na SKYPE. Będzie to wygodniejsza i znacznie mniej problematyczna forma łączenia.

15) SKYPE będziemy używać do czasu, aż w pełni przygotujemy Uczniów do przejścia na ZOOM MEETINGS. W razie problemów technicznych i nieprzewidzianych sytuacji będziemy mogli korzystać zamiennie z obu form prowadzenia zajęć.

16) Instalując oprogramowanie pamiętajcie, aby wyrażać zgody na dostęp do Waszych urządzeń.

17) W razie jakichkolwiek trudności technicznych trzeba dzwonić pod numery: 509-417-303, 790-462-222, 792-861-111, 601-153-155.

18) Na Wasze skrzynki mailowe będziemy przesyłać wszelkie materiały potrzebne do zajęć oraz komunikaty techniczne – PROSIMY SPRAWDZAJCIE REGULARNIE POCZTĘ!

DZIĘKUJEMY WAM ZA WSPARCIE POPRZEZ KORZYSTANIE Z NASZYCH USŁUG. Pamiętajmy jednak, że wiele innych instytucji znalazło się w bardzo trudnej sytuacji. Pomóżmy im i korzystajmy z usług barów, restauracji i innych serwisów na odległość. Składajmy u nich zamówienia, aby mogli również przetrwać ten wyjątkowo trudny czas.
RAZEM MOŻEMY ZDZIAŁAĆ WIELE!!!